zondag 13 mei 2012

Triskellion: VOORSTELLING

Zoals je ziet is de hele titel eigenlijk "Triskellion-Het geheim van de wachters".

Het boek is geschreven door Will Peterson, maar dit is eigenlijk een pseudoniem voor twee schrijvers: Mark Billingham en Peter Cocks (scriptschrijver).

Toen ik in de bib was, viel de rug van het boek me op door het triskelion-teken (daar kom ik later nog wel eens op terug).
Dus ik nam het uit het boekenrek en bekeek de voorflap.
De voorflap zog er spannend uit, dus ik begon met de achterflaptekst te lezen.
Hier stond ook commentaar van een tienjarig meisje, Holly:
"Wow! Opzij Harry Potter, maak plaats voor Triskellion."
Toen ik dat allemaal had gelezen wist ik dat ik dit boek zou kiezen. 

Een spannend avontuur wacht op mij...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten